Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2008 09:57 - Обратно броене
Автор: libola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 932 Коментари: 0 Гласове:
0



Още след първата глътка усещам как кофеинът се разлива по тялото ми, играе си с невромедиаторите...отварям очи по-широко, кръвта ми вече кипи. Отдавна се е е съмнало, но е тихо. Няма никой. Ти-хо. Преодолявам желанието да се пльосна обратно, да се върна там, където е топло, мирише на омекотител и мечтите се превръщат в сън. Сън, който някога е горял от действителност, а сега аз го контролирам. Брр студено е като декемврийска нощ и настръхвам, краката ми са перманентно хладни, а пръстите ги сгрявам в шепи, но напразно. От час съм пуснала една песен на риплей докато умори сетивата ми и спра да я усещам като музика. Сама съм. Най-сетне с мислите си. От три години насам ги чувам, но ги запушвам в някоя артерия за после. Това "после" трябва да е днес, а няма какво да си кажем. Паузата се разтегля още и още, докато не се скъса някъде, твърде дебела и еластична е.Трескаво се мъча да изтръгна въздишка поне, началото е важно, колкото и краят. Мълча все така на себе си. От сега ще свиквам  да правя кафе само за моя мозък, който ще се събужда сам. Чаят само моят език ще пари, докато стигне до гърлото. От днес започвам след края. Ново броене, като ново училище без учители. Това трябваше да е най-свободната сутрин от три години насам, а няма по-самотна и тъжна от нея. Изгрява за никой. Само защото трябва.
Когато си влюбен не можеш да спиш, но когато обичаш най-прекрасните сънища са в ръцете му;
Когато си влюбен не усещаш глад, но когато обичаш си ненаситен вълк;
Когато си влюбен искаш да го видиш пак, но когато обичаш не искаш да се разделяте.
От днес съм сама. От днес до следващото броене. Трябва да е обратно.


Тагове:   обратно,   броене,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: libola
Категория: Лични дневници
Прочетен: 52492
Постинги: 22
Коментари: 23
Гласове: 173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930